Veel gestelde vragen

Maten

Aanpassingen

Retourneren

Verzendkosten

Bevestigingsmail

Levertijd

Foutieve bestelling

Maten

Wat is de standaard maat van een armband?

De standaard maat van een armband, op stevig siliconen elastiek geregen, is 18 centimeter. Heeft u een iets bredere pols dan gemiddeld, dan rekt het elastiek vaak mee, dus ook dan past de standaard maat in veel gevallen. Indien u liever een grotere of kleinere maat wilt bestellen, kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Dan maken we de armband voor u in de gewenste maat.

Bij een grotere pols dan gemiddeld adviseren wij 19 centimeter, voor een smallere pols dan gemiddeld adviseren wij 17 centimeter.

De maat van een kinderarmbandje is 16 cm, mits anders vermeld bij het armbandje van uw keuze.
Naar boven

Aanpassingen

Kan ik de sieraden van Sky Jewelz – Made for Angels naar mijn eigen wens laten aanpassen?

Uiteraard kan dit! Alle sieraden worden met de hand gemaakt, dus een kleine wijziging aanbrengen in een ontwerp is vaak geen enkel probleem. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen via info@skyjewelz.nl. Mocht de prijs van het sieraad door het extra werk of extra materiaal iets hoger worden, dan nemen we daarover contact met u op.
Naar boven

Retourneren

Kan ik producten retour sturen?

Ja, dat is zonder meer mogelijk.

U kunt binnen 7 dagen bestelde artikelen retourneren. Bent u niet tevreden of wilt u omruilen, dan geldt bij ons de regel: niet goed = geld terug! De producten dienen wel in originele staat aan ons geretourneerd te worden. Dit wil zeggen: de producten mogen niet gebruikt zijn, moeten in de originele cadeauverpakking zitten en moeten voorzien zijn van alle labels. U krijgt dan het aankoopbedrag terug, maar de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Verder moet de retourzending binnen 5 dagen na aflevering gemeld worden via retouren@skyjewelz.nl , voorzien van uw rekeningnummer, de naam en woonplaats van de rekeninghouder en de reden van de retourzending.

Tot slot dient de retourzending correct te verpakt en voldoende gefrankeerd te worden, anders wordt het niet door ons in ontvangst genomen en dus niet gecrediteerd. Zodra de retourzending door ons ontvangen is, wordt het aankoopbedrag terug krijgt op het door uw aangegeven rekeningnummer.
Naar boven

Verzendkosten

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen die via de brievenbuspost verstuurd kunnen worden, neemt SkyJewelz de verzendkosten voor haar rekening. Voor pakketpost rekenen we €5.00 per bestelling! Bestelling kunnen ook aangetekend verzonden worden. De kosten hiervoor bedragen ook €5 per bestelling.
Neem voor verzendingen naar het buitenland even contact met ons op via info@skyjewelz.nl. Wij kunnen dan een gepaste prijsopgave geven.
Naar boven

Bevestiging bestelling

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling per mail?

Ja, na het succesvol afronden van de bestelling en de door uw gekozen betaling, krijgt u altijd een mailbericht ter bevestiging. Tevens krijgt u een updatebericht na het verzenden van de bestelling.
Naar boven

Levertijd

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Indien u met iDEAL betaalt, heeft u uw bestelling binnen 2-3 (*) werkdagen in huis. Als u een sieraad of accessoire met spoed nodig heeft, voor bijvoorbeeld een cadeau, neem dan even contact met ons op, wij zorgen er dan voor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk verstuurd wordt.

(*) Voor de Waddeneilanden geldt levering binnen 4 werkdagen.

Wij verzenden alles via TNT in een luchtkussenenvelop, of indien dit niet past in een pakketje. In het geval van pakketpost bezorgt de postbode het pakje op uw persoonlijk adres van maandag tot en met zaterdag, tussen 8 en 19 uur. Het pakje wordt 2x thuis aangeboden. Na elke vergeefse bezorgpoging wordt er een briefje in de brievenbus achter gelaten. Na de 2e poging heeft u 3 weken om het pakje op het aangegeven TNT servicepunt af te halen (adres staat vermeld op het briefje dat is achtergelaten door TNT).
Naar boven

Foutieve bestelling

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen, wat moet ik doen?

Wij nemen uw bestelling zo snel mogelijk in behandeling. Wijzigingen moeten dus ook snel aangebracht worden. Als u direct na uw bestelling een mail stuurt naar info@skyjewelz.nl, met daarin duidelijk omschreven welke wijziging u wilt aanbrengen, dan zullen wij proberen de wijziging door te voeren voor verzending. Naar boven

Staat uw vraag hier niet bij?

Vul dan het contactformulier in op de website, of neem contact met ons op via info@skyjewelz.nl
Naar boven